Egal la Speia

Un debut cu dreptul al nostru la Speia în meciul cu cei de la Intersport Aroma Cobusca Nouă. Am înscris repede prin Serghei Dudca, dar am primit din nou gol din faze fixe. O problemă devenită cronică a Ungheniului. Deşi adversarii noştri s-au pregătit asiduu toată iarna, am reuşit un meci foarte bun, calm, liniştit, şi pe care trebuia până la urmă să-l câştigăm. E bun şi un punct.

Două evenimente importante. Dudca marchează primul gol din scurta-i carieră, iar Ştefan Anton, un junior de-al nostru. şi Sergiu Mutu, noul nostru portar, a debutat într-un meci oficial în divizia A.  Altfel acest punct este primul, seprăm din mulţimea ce vrea să vină, pe care noul nostru antrenor le-a câştigat. Debut excelent. Într-un ceas bun.  Am plecat cu două rutiere, ambele pline, mulţi jucători, dar şi suporteri şi-au manifestat intenţia de amerge la meciuri. Ne bucură şi ne onorează acest lucru.

Nu am avut nicio problemă de lot, 19 jucători au venit la meci. Echipa: Sergiu Mutu, Vlad Pendus, Vasile Babii, Dumitru Hariuc, Alexandru Miron, Cristian Jardan, Vadim Aramă (Ştefan Anton, min. 88), Sergiu Dudca (Ruslan Vieru, min.80), Denis Creangă, Andrei Miron, Artiom Ursoi (Eugen Şarpaţchi, min. 80).

Cel mai bun jucător, versiunea mea: e foarte greu de ales, toţi au jucat excelent, dar îl menţionez pe Vadim Aramă.

Versiunea antrenorului: Sergiu Dudca şi Vadim Aramă, dar şi ceilalţi jucători…

Lasă un răspuns

