Despre Divizia A pe internet

Mi-a placut mult ca despre Divizia A a noastra se discuta pe un forum sportiv…

M-am bagat si am inceput sa mai leg cateva discutii…Observ o anumita scadere a interesului cetatenilor fata de acest site, asa ca vreau sa cred ca voi reusi sa popularizez acele discutii. Cred ca avem nevoie de popularizarea fotbalului moldovenesc pe internet…asa ca intrati aici

Un comentariu

  1. frumoasa initiativa, cristi! e adavarat ca se discuta mai putin pe site in momentul de fata, si ca user-ii cei mai activi au fost cam tacuti in ultimul timp (inclusiv subsemnatul). cred ca pe de o parte, declinul asta se datoreaza faptului ca nimeni nu se mai indoieste ca sheriff va castiga titlul… pe de alta parte, trebuie sa recunosc ca devine obositor cand nu sunt doi-trei oameni care participa la forum. eu unul incerc sa-mi revin acum…

    apropo, ce s-a intamplat in meciul cu gagauzia?

Lasă un răspuns

