FC Floreni – FCM Ungheni 4:1

E cea mai usturatoare infrangere a noastra in acest Campionat. Pe de o parte cred ca a venit la timp si trebuie sa reprezinte o lectie pentru toti jucatorii de la FCM Ungheni.

Floreniul ii o echipa de pluton. Are cativa jucatori foarte experimentati de care depinde jocul echipei. In ultimele doua sezoane  s-au luptat pentru promovare reprezentand una dintre cele mai puternice echipe din serie. Anul acesta se afla in coada clasamentului cu rezultate proaste care au mirat multa lume.

Dupa victoria in fata Sheriff-ului, moralul echipei din Ungheni era mai mult decat bun. Excelent, exagerat de bun si foarte relaxati am venit sa batem Floreniul, la Anenii Noi.

Ceea ce s-a intamplat pe teren face parte din fotbal. Din 3 faze fixe gazdele au scos trei goluri, Trei greseli grave de marcaj si scorul devine 3:0.  Si toate astea in prima repriza. Atata tot, fara multa explicatii.

Cred ca terenul ud, foarte greu a favorizat gazdele, adeptii jocului prin diagonale si multe centrari in careu. Noi deprinsi cu mingile pe jos am construit, insa incet si previzibil.

In repriza a doua ne-am revenit si am inceput excelent meciul. Am avut pe putin 4 ocazii clare de a marca, insa am marcat doar un gol. Am dominat teritorial, fizic, tactic, in toate modurile posibile si imposibile. Totul fara folos. Sa fi inceput meciul astfel scriam probabil altceva.

Iarasi a marcat subsemnatul, insa prea putin conteaza acest lucru.

Un motiv ar fi si lipsa din echipa de start a doua piese de baza: Andrei Miron, veteranul echipei, cel mai experimentat jucator de la noi – suspendat pentru 4 cartonase galbene primite, si Proca Pavel, un junior foare talentat caruia nu i s-a permis intrarea pe teren deoarece nu aveam lista cu juniorii FCM Ungheni avizata la federatie. Baiatul a jucat in 7 meciuri pentru echipa mare si niciodata nu s-a mai cerut asa ceva. Se mai intampla in Moldova si chestiute din astea.

Sper sa fie o lectie de invatatura. Fiecare sut in fund sa ne fie un pas inainte. Sper si cred ca duminica la Sarata Galbena vom demonstra altceva. Nu cred ca e o intamplare faptul ca avem 5 victorii in Campionat, iar parcursul bun nu e nicidecum o iluzie. O sa vedem duminica.

Echipa: Slivinschii, Pendus, Babii, Hariuc (Dudca), Coscodan, C. Jardan, I. Jardan, Nica, Arama (Noni), Al. Miron, Vasilica (Ticu).

P.S. duminica trebuia sa jucam cu Petrocub la Ungheni. Cei de la Sarata Galbena ne-au rugat respectuos sa mutam jocul la ei pentru ca au hram in sat si vor o sarbatoare locala sa realizeze. Noi am acceptat venind in intampinarea lor. Vrem sa respectam echipele, chiar daca nu ne convine.

Un comentariu

  1. varianta corecta

    Asta e boala fotbalistilor ungheneni: Mereu dupa ce am invins granzii Diviziei A, am pierdut de la echipele relativ mai slabe deit noi. Ecemplu: Dupa ce am cistigat eroic de la Zimbru am pierdut prosteste de la Eikomena, in urma victoriei cu Dinamo 2 am pierdut in fata out-siderilor Cahul-2005. Shi, in final, dupa ce i-am zdrobit pe cei de la Sheriff, ne-am lasat singuri zdrobiti in fata celor de la Fc Floreni ….

    P.S. Am pierdut citeva batalii, dar razboiul se va incheia in mai 2008 cind Fcm Ungheni isi va arata valoarea in campionatul Republicii Moldova, divizia A, seniori. Forza Ungheni

Lasă un răspuns

