Cateva poze

Tot am promis poze, dar inca nu m-am tinut de cuvant. Din pacate desi sunt ceva fotografii cu noi, nu am reusit sa intru in posesia lor, numai si numai din cauza mea…

Oricum, cu un aparat de la Scoala de Jurnalism am reusit sa intru in vestiarele FCM Ungheni dupa un antrenament obisnuit.

Iata ce a iesit:

Vasile Codreanu

Denis Creanga

Alexandru Slivinschi

Pavel Proca

Miron Alexandru

Ion Homitchi si Andrei Miron

Dorin Vasilica

Ion Homitchi

Alexandru Mercov

Vlad Pendus

Vasile Babii

Vasea Babii dupa dus

Dumitru Hariuc

Andrei Noni

Un răspuns

  1. O statistica vizuala ar spune ca virsta medie a echipei Fcm Ungheni este de 20,4 ani, iar greutatea medie circa 71 km , balata fiind tinuta de Vasile Codreanu shi vasile Babii plus eventul Veaceslav Nica cu cite 62 kg maxim 🙂

Lasă un răspuns

