FC Dacia-2 Goleador – FCM Ungheni 0:0

Al treilea meci in 8 zile. O saptamana de pregatire. Picioare grele, articulatii blocate, muschi incordati la maximum.

Ei si ce…Dorinta de a juca si concentrarea jucatorilor au pus pe planul doi aceste importante aspecte ce fac parte din fenomenul numit fotbal…

Un meci extrem de greu in fata unei echipetinere si ambitioase. Mai mult, in afara oricarei presiuni si pur simplu cu scopul declarat de a creste jucatori.

Am jucat destul de prost, insa eficient. Cu o aparare atenta si norocoasa, am incheiat cele 90 de minute la egalitate, 0:0. Am avut 2 ocazii, insa per ansamblu ne-am aparat, si cu o anumita doza de noroc am scos un punct in deplasare. Nu e rau. Ba chiar imbucurator. Indicator, apararea al doilea meci la rand nu ia gol.

Au jucat: Slivinschi Alexandru, Jardan Cristian (cpt.) (Alexandru Mercov), Miron Alexandru, Vasile Babii, Hariuc Dumitru, Jardan Ionut, Cobzac Andrei (Veaceslav Nica), Noni Andrei, Ticu Sergiu (Sarpatchi Eugen), Andrei Miron. Antrenor: Dorin Vasilica. 

Lasă un răspuns

